Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
-
- Indlæg: 6
- Tilmeldt: fre 20. feb 2015 23:58
- Geografisk sted: Århus
Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
Hej Lupo eksperter!
Jeg søger en billigere pendlerbil til brug i hverdagen, ud fra hvor jeg bor har jeg desværre kun 23 km til arbejde hver dag hver vej. Dog med overvejelser om at flytte lidt længere væk.
Jeg vil gerne have mig en Lupo 3L pga. den attraktive pris i vægtafgift samt flot km/l i en lille bil.
Hvor godt klare en Lupo 3L små ture på 23km 2 gange om dagen i 1-2 uger uden længere ture? Den vil stadig få længere ture af og til på over 150 km uden stop, men nok kun en 2-5 gange om måneden. Der vil af og til være mulighed for at oplade batteriet, hvis dette skulle løbe tør.
Jeg har for nylig erhvervet mig en skoda fabia 1.2 HTP benzin bil hvor jeg savner lidt mere moment samt mulighed for at køre over 80 uden at komme under 17 km/l. Dog må jeg konkludere at dette ikke har været det rigtige valg.
Er der nogle med erfaringer der ejer en Lupo der ved om de kan klare de korte ture uden at gå i stykker over dem (grundet de ikke bliver varmet ordentligt igennem) De 23 km er blandet bykørsel, landevej samt en enkelt afkørsel på motorvejen.
Jeg søger en billigere pendlerbil til brug i hverdagen, ud fra hvor jeg bor har jeg desværre kun 23 km til arbejde hver dag hver vej. Dog med overvejelser om at flytte lidt længere væk.
Jeg vil gerne have mig en Lupo 3L pga. den attraktive pris i vægtafgift samt flot km/l i en lille bil.
Hvor godt klare en Lupo 3L små ture på 23km 2 gange om dagen i 1-2 uger uden længere ture? Den vil stadig få længere ture af og til på over 150 km uden stop, men nok kun en 2-5 gange om måneden. Der vil af og til være mulighed for at oplade batteriet, hvis dette skulle løbe tør.
Jeg har for nylig erhvervet mig en skoda fabia 1.2 HTP benzin bil hvor jeg savner lidt mere moment samt mulighed for at køre over 80 uden at komme under 17 km/l. Dog må jeg konkludere at dette ikke har været det rigtige valg.
Er der nogle med erfaringer der ejer en Lupo der ved om de kan klare de korte ture uden at gå i stykker over dem (grundet de ikke bliver varmet ordentligt igennem) De 23 km er blandet bykørsel, landevej samt en enkelt afkørsel på motorvejen.
- Atjuh 3L
- Indlæg: 1739
- Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Køge
- Kontakt:
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
Hvor meget kan du selv lave?
Hvis du ikke kan lave noget, køb en anden type bil.
Lupo bliver nemt et dyrt bekendtskab hvis den bedste mekanikerven man har, er VW!
Vi kører i hver sin 3L, konen og jeg, og med meget blandet kørsel har vi aldrig været under 25 i snit.
Har der været en del problemer: JA
2xgearkasser
Starter
Forhjulslejer
Baghjulslejer
Støddæmpere
2xgangsteller
Olieniveauføler
Generator
Tandempumpe
Det var blot det jeg lige kunne komme i tanke om, og det er alt sammen indenfor 2 år
Mvh,
Atjuh 3L.
Hvis du ikke kan lave noget, køb en anden type bil.
Lupo bliver nemt et dyrt bekendtskab hvis den bedste mekanikerven man har, er VW!
Vi kører i hver sin 3L, konen og jeg, og med meget blandet kørsel har vi aldrig været under 25 i snit.
Har der været en del problemer: JA
2xgearkasser
Starter
Forhjulslejer
Baghjulslejer
Støddæmpere
2xgangsteller
Olieniveauføler
Generator
Tandempumpe
Det var blot det jeg lige kunne komme i tanke om, og det er alt sammen indenfor 2 år
Mvh,
Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
- ph.
- Indlæg: 2602
- Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: 4990 /Sjælland
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
hvor meget må bilen koste i indkøb
hvor meget kan du selv rep.
hvor meget vil du bruge på rep. omkostninger
personligt ud fra det du skriver så ville jeg købe en civic fra 2007 en benzin ligger på 5-7.L/100.km i forbrug ...5,8. ved motorvejskørsel sakskøbing-Vallensbæk mere ved bykørsel mindre ved landevejskørsel
er en civic for dyr? ...så ville jeg finde en velholdt corolla 1.3 fra 1996 ...kører ca samme literen som civic men langt mindre udstyr
en diesel er længere om at blive varm så det er imho kun tilrådeligt hvis du vælger at flytte men dem jeg har kørt i kører længere literen end en lupo3l hvis hastigheden er over 70.km/t
jeg havde selv en civic fra 2013 =med partikelfilter den kørte kortere literen end en 2007 uden partikelfilter og selv den havde ikke svært ved at holde et forbrug på 4.l/100.km hvor min lupo ved samme kørsel skrev 5,8L/100.km og den var optimistisk :/
hvor meget kan du selv rep.
hvor meget vil du bruge på rep. omkostninger
personligt ud fra det du skriver så ville jeg købe en civic fra 2007 en benzin ligger på 5-7.L/100.km i forbrug ...5,8. ved motorvejskørsel sakskøbing-Vallensbæk mere ved bykørsel mindre ved landevejskørsel
er en civic for dyr? ...så ville jeg finde en velholdt corolla 1.3 fra 1996 ...kører ca samme literen som civic men langt mindre udstyr
en diesel er længere om at blive varm så det er imho kun tilrådeligt hvis du vælger at flytte men dem jeg har kørt i kører længere literen end en lupo3l hvis hastigheden er over 70.km/t
jeg havde selv en civic fra 2013 =med partikelfilter den kørte kortere literen end en 2007 uden partikelfilter og selv den havde ikke svært ved at holde et forbrug på 4.l/100.km hvor min lupo ved samme kørsel skrev 5,8L/100.km og den var optimistisk :/
-
- Indlæg: 344
- Tilmeldt: man 18. feb 2013 23:26
- Geografisk sted: Hjallerup - Nordjylland
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
Jeg har haft min lupo i 2 år, og har ikke haft andre reparationer på den end olieskift og skiver og klodser foran. Så en lupo behøver ikke nødvendigvis være dyr i reparationer. Men som med andre gamle biler er det jo nok lidt tilfældigt hvor meget der er.
Min lupo kører 10-15km før den er varm her om vinteren, så når du kun kører 24km i den af gangen skal du nok ikke regne med fantastisk brændstoføkonomi. Den er først rigtig økonomisk når den bliver varm.
Min lupo kører 10-15km før den er varm her om vinteren, så når du kun kører 24km i den af gangen skal du nok ikke regne med fantastisk brændstoføkonomi. Den er først rigtig økonomisk når den bliver varm.
Venlig hilsen
Michael Munk
Michael Munk
- sussi
- Indlæg: 6146
- Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Holeby
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
Køb en ny eller lettere brugt Citigo/Up eller en Aygo/C1
M.v.h. Sussi
M.v.h. Sussi
-
- Indlæg: 6
- Tilmeldt: fre 20. feb 2015 23:58
- Geografisk sted: Århus
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
Det lyder som en dyr sag i reperationer! Dog er det ikke så meget brændstof økonomien jeg er ude efter til hverdagsturerne. Det er mere til de længere ture eller hvis jeg netop flytter længere væk.
Jeg har en ven der kører i en Lupo til hverdag, og jeg må indrømme jeg er vild med "udsigten" i bilen, automatgearet samt økonomien på længere ture. Dog tør han ikke sige om den klare de korte ture, da han selv ligger på 60 km hver vej dagligt.
Hvad jeg selv kan reperere kommer nok meget ned til småting som skift af dæk og fælg, bremseskiver og klodser samt kaliber. Dog er youtube en fantastisk sag, da jeg ikke er bange for at bruge tid på mekanikken så længe jeg kan finde guides til at gøre det selv. Primært vil jeg køre mod Tyskland for reperationer, eller hos et af 3L værkstederne i Jylland.
Min pris lyder til maks en 50.000 da jeg snart smutter tilbage i studie igen og vil derfor gerne være gældsfri efter dette år. Dog har jeg noget værdi i min skoda fabia fra 2008, men hvor meget tvivler jeg dog på selvom den er indkøbt til 76.000 i oktober sidste år med 160.000 km på bagen. En Honda Civic kunne dog have været et fint alternativ, men så skulle jeg have indkøbt den sidste år før jeg købte Skodaen.
Jeg må indrømme jeg ikke er meget for de nyere små biler, og momentet i dem er desværre meget småt. Der vil jeg hellere betale lidt mere og bevare noget køreglæde som jeg f.eks. havde i min gamle Golf IV 1.8T. Jeg vil gerne være økonomisk omkring de 110-130 km/t på motorvejen når jeg kører igennem Tyskland på ferie. Her Virker Lupo 3L ideel. Hvis en Golf VII Bluemotion 1.6 TDI eller en Polo Bluemotion 1.4 TDI ikke været så dyr havde den været indkøbt for længst - eller hvis jeg selvfølgelig ikke skulle tilbage til at studere havde dette også været løsningen.
Jeg har dog hørt at en Lupo kan klare lidt kortere ture så længe man husker gearkasserne skal have service oftere og at de er uden partikelfilter. Men det lyder lidt som om erfaringerne siger noget andet herinde
Jeg har en ven der kører i en Lupo til hverdag, og jeg må indrømme jeg er vild med "udsigten" i bilen, automatgearet samt økonomien på længere ture. Dog tør han ikke sige om den klare de korte ture, da han selv ligger på 60 km hver vej dagligt.
Hvad jeg selv kan reperere kommer nok meget ned til småting som skift af dæk og fælg, bremseskiver og klodser samt kaliber. Dog er youtube en fantastisk sag, da jeg ikke er bange for at bruge tid på mekanikken så længe jeg kan finde guides til at gøre det selv. Primært vil jeg køre mod Tyskland for reperationer, eller hos et af 3L værkstederne i Jylland.
Min pris lyder til maks en 50.000 da jeg snart smutter tilbage i studie igen og vil derfor gerne være gældsfri efter dette år. Dog har jeg noget værdi i min skoda fabia fra 2008, men hvor meget tvivler jeg dog på selvom den er indkøbt til 76.000 i oktober sidste år med 160.000 km på bagen. En Honda Civic kunne dog have været et fint alternativ, men så skulle jeg have indkøbt den sidste år før jeg købte Skodaen.
Jeg må indrømme jeg ikke er meget for de nyere små biler, og momentet i dem er desværre meget småt. Der vil jeg hellere betale lidt mere og bevare noget køreglæde som jeg f.eks. havde i min gamle Golf IV 1.8T. Jeg vil gerne være økonomisk omkring de 110-130 km/t på motorvejen når jeg kører igennem Tyskland på ferie. Her Virker Lupo 3L ideel. Hvis en Golf VII Bluemotion 1.6 TDI eller en Polo Bluemotion 1.4 TDI ikke været så dyr havde den været indkøbt for længst - eller hvis jeg selvfølgelig ikke skulle tilbage til at studere havde dette også været løsningen.
Jeg har dog hørt at en Lupo kan klare lidt kortere ture så længe man husker gearkasserne skal have service oftere og at de er uden partikelfilter. Men det lyder lidt som om erfaringerne siger noget andet herinde
- ph.
- Indlæg: 2602
- Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: 4990 /Sjælland
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
dem jeg kender som har haft dem siger at passat-golf 1.9TDI fra start90'erne går længere på literen end en lupo3l når hastigheden er over 120.km/t
-
- Indlæg: 6
- Tilmeldt: fre 20. feb 2015 23:58
- Geografisk sted: Århus
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
Jeg vil primært holde mig til 100-120km/t. De 130km/t vil kun ske i de tilfælde, hvor jeg virkelig har travlt og det er meget, meget sjældent. De 90km/t jeg kører nu i min Fabia for ikke at være til gene på motorvejen er dræbende, specielt når man ved at den sluger så meget benzin i forhold til ved de 80km/t.
Senest rettet af Frankercool lør 21. feb 2015 20:58, rettet i alt 1 gang.
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
Min Lupo gik langt på literen, når jeg rundede 120kmt.
SOLGT - 2002 Lupo 1.2TDI 368.000km Sort / ICBM-4.800 / Focal PS165 ved bagsæderne / Døre lyddæmpet / Intet ekstra udstyr.
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
Hvis du er som du gir' udtryk for....
Så skal have en Lupo 3L.
Så skal have en Lupo 3L.
Byt til Brugt.
-
- Indlæg: 6
- Tilmeldt: fre 20. feb 2015 23:58
- Geografisk sted: Århus
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
Så længe de ikke går i stykker pga. jeg primært vil skulle de korte ture lyder det i hvert fald sådan. Jeg vil prøve at kigge lidt videre igennem forumet, men jeg har indtil videre ikke fundet noget fra folk der har brugt dem til korte ture.
- Atjuh 3L
- Indlæg: 1739
- Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Køge
- Kontakt:
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
Okay, det glemte jeg at skrive:
Jeg kører 2x50 km til/fra arbejde, konen kører turer af 3-15 km.
Mvh,
Atjuh 3L.
Jeg kører 2x50 km til/fra arbejde, konen kører turer af 3-15 km.
Mvh,
Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
-
- Indlæg: 4803
- Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
- Geografisk region: Nordjylland
- Geografisk sted: Fjerritslev
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
Køb for dælen - læs en hel masse igennem herinde og måske du kan finde en herindefra til at hjælpe med at kigge en fundet bil efter
Medmindre det er ene kolde ture den får ville jeg ikke være så bekymret, de er sgu ret stærke de motorer
Medmindre det er ene kolde ture den får ville jeg ikke være så bekymret, de er sgu ret stærke de motorer
- doktorfrank
- Indlæg: 2314
- Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
- Geografisk sted: Ringsted
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
Som politikerne ofte siger: Tak for det spørgsmål.
Det fik i hvert fald mig til at tænke efter, og jeg tror - efter moden overvejelse - at det med dieselmotorer og det katastrofale i småturene ER EN GAMMEL SKRØNE.
De ganske få kg alu og vand, som en 3L-motor skal varme op ved start har stort set elimineret problemet - og jeg kender ingen, som har registreret topstykke-mayonnaise og alt det andet ubehagelige, som jeg udmærket husker fra dengang, way back i 70erne. Hvis man gør, som foreskrevet i Wolfsburg: Kører frisk til med det samme, er opvarmningstiden ganske få km. Kører man derimod gammeltante kørsel (for at spare og passe på motoren) kan man - på grund af fartvindens ydre afkøling af motorblokken - stort set køre herfra og til polarcirklen, uden at temperaturen på kølevandet kommer over 65 grader. Eller deromkring. I yderste konsekvens kan det muligvis nedsætte levetiden på motoren fra de 5-700 kkm, som vi jævnligt ser, med nogle procent. I min bog: Who cares? Når der er så meget andet, der kan/vil gå i stykker.
Lang historie, kort fortalt: Småture går lidt ud over brændstoføkonomien. 24 km er ingen "småtur"
Hvis bilen tiltaler dig, så køb den og glæd dig. Reparationsregninger følger med enhver bil, der er over 10 år gammel.
Det fik i hvert fald mig til at tænke efter, og jeg tror - efter moden overvejelse - at det med dieselmotorer og det katastrofale i småturene ER EN GAMMEL SKRØNE.
De ganske få kg alu og vand, som en 3L-motor skal varme op ved start har stort set elimineret problemet - og jeg kender ingen, som har registreret topstykke-mayonnaise og alt det andet ubehagelige, som jeg udmærket husker fra dengang, way back i 70erne. Hvis man gør, som foreskrevet i Wolfsburg: Kører frisk til med det samme, er opvarmningstiden ganske få km. Kører man derimod gammeltante kørsel (for at spare og passe på motoren) kan man - på grund af fartvindens ydre afkøling af motorblokken - stort set køre herfra og til polarcirklen, uden at temperaturen på kølevandet kommer over 65 grader. Eller deromkring. I yderste konsekvens kan det muligvis nedsætte levetiden på motoren fra de 5-700 kkm, som vi jævnligt ser, med nogle procent. I min bog: Who cares? Når der er så meget andet, der kan/vil gå i stykker.
Lang historie, kort fortalt: Småture går lidt ud over brændstoføkonomien. 24 km er ingen "småtur"
Hvis bilen tiltaler dig, så køb den og glæd dig. Reparationsregninger følger med enhver bil, der er over 10 år gammel.
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
- Vyffe
- Indlæg: 2661
- Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Ølholm, Tørring
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
Jeg kan kun sige, at jeg har været yderst tilfreds, med min sorte Lupo 3L. Har nu kørt 101.500 km i den, på lidt over 3 år. Den har, i skrivende stund, kostet mig 90 øre/km. Det er inkl. forsikring, grøn afgift, partikelfilterafgift, diesel, reservedele, service, afskrivning (20 øre), udgifter til bro-/vejskat og ditto indtægter fra med-passagerer/job. ALT er regnet med
Men jeg laver også det meste selv - deraf den billige drift...
Køøøøøøb, men forvent at der skal laves lidt, nogle gange
Men jeg laver også det meste selv - deraf den billige drift...
Køøøøøøb, men forvent at der skal laves lidt, nogle gange
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.
SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
- sussi
- Indlæg: 6146
- Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Holeby
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
Jeg tager mine tidligere ord i mig igen
Men du skal ikke ha en 3L, Du SKAL ha en Audi A2 3L, så får du både køreglæde og samme eller bedre benzinøkonomi som i Lupoen
Sussi
Men du skal ikke ha en 3L, Du SKAL ha en Audi A2 3L, så får du både køreglæde og samme eller bedre benzinøkonomi som i Lupoen
Sussi
- KMDTHY
- Indlæg: 4989
- Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: Aarhus/Thisted
- Has thanked: 3 times
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
Smag og behag. Jeg sidder bedre i en Lupo....
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
- batmann67
- Indlæg: 877
- Tilmeldt: tirs 31. jul 2012 23:00
- Geografisk region: Nordjylland
- Geografisk sted: Nordjylland, Brovst
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
AUDI A2 27.900kr.....
Hvad mener sælger når der står afhentning til CVR?
http://www.guloggratis.dk/biler/personb ... -124021020
//Stig Allan
Hvad mener sælger når der står afhentning til CVR?
http://www.guloggratis.dk/biler/personb ... -124021020
//Stig Allan
Audi A2 TDi 1.2L - Model 2002 - 450.000km
VCDS 11.11.3 HEX+CAN
VCDS 11.11.3 HEX+CAN
- Atjuh 3L
- Indlæg: 1739
- Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Køge
- Kontakt:
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
Kun salg til momsregistreret.
Ved salg til momsregistreret gælder de normale garantibestemmelser ikke.
Mvh,
Atjuh 3L.
Ved salg til momsregistreret gælder de normale garantibestemmelser ikke.
Mvh,
Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
-
- Indlæg: 1397
- Tilmeldt: lør 17. sep 2011 22:07
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Næstved/ Lov
Re: Lupo 3L 1.2 TDI til korte ture (20+ km)
På de 3år og 206.371km jeg selv har kørt , har min nok kostet mest herinde
Støddæmper bag på
2sæt bakker ( er skiftet om til stål tromler nu)
2 sæt hjul/ bremse cylinder ( 1 sæt gik i stykker efter 30.000km)
1 sæt styrkugler og bærearme
Ny/ brugt hydraulik pumpe ( var små træt ved bil køb , kørte 150.000km før den stortest døde) fik en brugt med 80.000km på bagen. 3500kr
Ny turbo grundet for meget morfar kørelse 3500kr
1 sæt skiver og klodser
4 sæt bære foran
1 sæt bagpå
1sæt vinterdæk ( dem som fulgte med var slidt ned
1 sæt sommer dæk
Håndbremse kabel
( ved bil købet fik jeg ny forrude , dæk og bremser hele vejen grundt på forhandleren regning og stort service) gav 75.000kr for min 3L
Støddæmper bag på
2sæt bakker ( er skiftet om til stål tromler nu)
2 sæt hjul/ bremse cylinder ( 1 sæt gik i stykker efter 30.000km)
1 sæt styrkugler og bærearme
Ny/ brugt hydraulik pumpe ( var små træt ved bil køb , kørte 150.000km før den stortest døde) fik en brugt med 80.000km på bagen. 3500kr
Ny turbo grundet for meget morfar kørelse 3500kr
1 sæt skiver og klodser
4 sæt bære foran
1 sæt bagpå
1sæt vinterdæk ( dem som fulgte med var slidt ned
1 sæt sommer dæk
Håndbremse kabel
( ved bil købet fik jeg ny forrude , dæk og bremser hele vejen grundt på forhandleren regning og stort service) gav 75.000kr for min 3L
Lupo 1.2 TDI 3L fra 2005 sort... 701.000km med Aerotwin viskere.. Kopholder gl model.. Garmin 2595 LTM og grå stue.. Synet uden anmærkning 15/4-2013 og 27/4-2015-, 1-5-2017 og igen den 1-5-2019 20-5-2021 og nu 6-6 2023 Ellers intet xtra udstyr
VW Passat variant 2.0 TDI comfortline sort fra 2010 318.000km ny synet 7-11-2023
VW Passat variant 2.0 TDI comfortline sort fra 2010 318.000km ny synet 7-11-2023