Døjer med min Lupo ikke kan gå særlig langt på literen, hvis jeg kører 80 på fartpiloten kører den 18-19 kml
Bilen er chippet og der er programmeret fartpilot, det er gjordt hos Landberg.dk så det skulle kun forbedre økonomien, har lidt min lmm mistænkt, men den står på ca 290 i tomgang er der nogen der ved hvad den skal være og hvor højt den skal komme op ved last, er åben for andre bud
14,4 kml ;(
Re: 14,4 kml ;(
Prøv lige at søge en gang. Der er beskrevet en test herinde af lmm. Noget med en vis hastighed skal kunne opnås i 3 gear. Hvis du bor i nabolaget har jeg min gl lmm liggende. Fejler ikke noget men blev skiftet på mistanken.
Re: 14,4 kml ;(
Lupo1 kom til at køre lidt længere efter en tur ved Dr. Landberg, men var så meget bedre at køre I.
Lupo2 er så en smule mere muskuløs, så den har ikke forbedret forbruget, den køre omkring 26 om sommeren, 24 om vinteren på vinterdæk, med pæn kørsel, uden den er dræbende død.
Der er mange grunde til den kan komme ned i forbrug, dæk, kørestil, filtre osv, men også den LMM du nævner. Men det du beskriver er meget lavt som jeg ser det.
Det tror jeg jeg kom ned på med 172 på fartpiloten fra Aalborg til Sydfyn en mørk kold nat.
Når det så er sagt, lav log på LMMèn, kør stille op i fart i 3. gear med gearvælgeren i TripTronic, når den når 2500 o/min eller i den stil, holder du vælgeren i "-" og krudter maks til bilen og holder den der til maks. omdrejninger.
Flowet skal peeke et godt stykker over 600, ellers er det byt til nyt.
Lupo2 er så en smule mere muskuløs, så den har ikke forbedret forbruget, den køre omkring 26 om sommeren, 24 om vinteren på vinterdæk, med pæn kørsel, uden den er dræbende død.
Der er mange grunde til den kan komme ned i forbrug, dæk, kørestil, filtre osv, men også den LMM du nævner. Men det du beskriver er meget lavt som jeg ser det.
Det tror jeg jeg kom ned på med 172 på fartpiloten fra Aalborg til Sydfyn en mørk kold nat.
Når det så er sagt, lav log på LMMèn, kør stille op i fart i 3. gear med gearvælgeren i TripTronic, når den når 2500 o/min eller i den stil, holder du vælgeren i "-" og krudter maks til bilen og holder den der til maks. omdrejninger.
Flowet skal peeke et godt stykker over 600, ellers er det byt til nyt.
/383CI
2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.
Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.
Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
-
- Indlæg: 4803
- Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
- Geografisk region: Nordjylland
- Geografisk sted: Fjerritslev
Re: 14,4 kml ;(
Ja - det var jo ikke langt på literen nærmere betegnet hvor i Nordjylland er du fra ? Det kunne da være jeg kunne være behjælpelig med at tjekke et par ting, hvis det er lige i nabolaget
-
- Indlæg: 344
- Tilmeldt: man 18. feb 2013 23:26
- Geografisk sted: Hjallerup - Nordjylland
Re: 14,4 kml ;(
Her er en tråd om test af lmm. Men jeg mener nu også at der står hvordan du skal gøre i VCDS.
viewtopic.php?f=13&t=3150
viewtopic.php?f=13&t=3150
Venlig hilsen
Michael Munk
Michael Munk